Jeśli zależy Ci na rozmowie, uzyskaniu pomocy, pisz!
thei@tlen.pl

środa, 24 sierpnia 2011

Nowy pomysł

Co sądzicie o tym, by stworzyć forum dla nas wszystkich związanych mniej lub bardziej z zaburzeniami odżywiania? Piszę już z kilkoma osobami. Wszystkie one bardzo wiele wnoszą do moich kolejnych doświadczeń z zaburzeniami odżywiania, ale tym razem z tej innej, lepszej strony, za co przy okazji dziękuję!, więc może moglibyśmy pisać wspólnie. Co dwie głowy, to nie jedna - i można tak mnożyć te głowy i mnożyć. Może na forum odważyłyby się napisać inne osoby? Poza tym byłoby to miejsce do dyskusji, rozmowy lub wymiany jakimiś ciekawymi spostrzeżeniami. Są chętni? ;-)

"Jako młody człowiek chciałem, żeby piękno było we mnie, byłem nieszczęśliwy. Teraz wiem, że jest ono wszędzie wokół, akceptuję je."
Eric Emmanuel Schmitt, "Kiedy byłem dziełem sztuki"

1 komentarz:

  1. Myślę, że jest to dobry pomysł pomoże to dziewczyną z problemami + mi samej. Często zdążają się gorsze dni i myślę, że wtedy potrzeba się wygadać nie każdy ma osobę z która może rozmawiać o wszystkim wtedy właśnie potrzebne są fora na których czujemy się swobodnie

    OdpowiedzUsuń