Jeśli zależy Ci na rozmowie, uzyskaniu pomocy, pisz!
thei@tlen.pl

czwartek, 5 maja 2011

Książka - polecam!

Napotkałam na pewną przerwę w dodawaniu nowych postów przez moje zawirowania pomajówkowe.
Cieszę się, że udało mi się nawiązać kontakt mejlowy z kimś. To pokazuje mi, że strona jest potrzebna. Bardzo, bardzo Wam dziękuję!

Jutro postaram dodać kompletnego posta, nad którym pracuję, a dzisiaj tylko chciałabym podzielić się z Wami moją obecną lekturą, którą szczerze polecam:
Anoreksja i bulimia. Rozumienie i leczenie zaburzeń odżywiania się.
Jest to monografia poświęcona anoreksji i bulimii wydana przez Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego pod redakcją Barbary Józefik. Problemy zaburzeń odżywiania się zostały przedstawiony w sposób fachowy, ale jednocześnie na tyle zrozumiałym językiem, że może po tę pozycję sięgnąć nie tylko psychiatra czy psycholog, ale naprawdę każdy. Autorami monografii są pracownicy Ambulatorium Terapii Rodzin Kliniki Psychiatrii Collegium Medicum UJ w Krakowie. Książka podzielona jest na kilka rozdziałów. Każdy z nich przedstawia w sposób naprawdę zrozumiały przyczyny każdej z chorób - anoreksji i bulimii, ich skutki, podaje metody leczenia. Na samym wstępie znajduje się relacja, historia choroby jednej z anorektyczek, co jeszcze wyraźniej ilustruje nam problem tejże choroby.
Naprawdę gorąco polecam. Pisząc następne posty, będę opierać się na pewno na tej pozycji.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz